ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ - ΑΝΑΔΟΜΗΣΙΣ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑ - Λ - Φωτογραφίες

ΑΝΑΔΟΜΗΣΙΣ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑ - ΣΤΡΕΚΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ

Διεύθυνση - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Διεύθυνση: ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΠΡΑΛΟΥ 28 Τ.Κ. - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Τ.Κ.: 26332
Περιοχή - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Περιοχή: Πάτρα Κατηγορία - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Κατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
Τηλέφωνο - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Τηλέφωνο: 2610339147 Fax - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Fax: -
Κινητό - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Κινητό: 6979029270 E-mail - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ E-mail: strekladimitra@yahoo.gr
Υπεύθυνος - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Υπεύθυνος: ΣΤΡΕΚΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ Τηλέφωνο υπεύθυνου - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Τηλέφωνο υπεύθυνου: -
Ιστοσελίδα - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Ιστοσελίδα:
Από την στιγμή που τα παιδιά γεννιούνται, ξεκινούν να επικοινωνούν. Πολύ νωρίς στην ζωή τους, μαθαίνουν να κατανοούν τι τους λες και να δημιουργούν ήχους από μόνα τους. Ξεκινούν να αναπτύσσουν δεξιότητες στην Ομιλία και στον Λόγο που θα τα βοηθήσει να δημιουργήσουν φιλίες, να μάθουν να διαβάζουν και να επιτύχουν αργότερα στο σχολείο και στην ζωή. Οι δεξιότητες επικοινωνίας κρίνουν την μελλοντική επιτυχία του παιδιού σας. Ήξερες ότι……. Κάποια παιδιά χρειάζονται βοήθε...
Επισκέπτες: 10687

ΑΝΑΔΟΜΗΣΙΣ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑ - ΣΤΡΕΚΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ

ΑΝΑΔΟΜΗΣΙΣ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑ - ΣΤΡΕΚΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ

Από την στιγμή που τα παιδιά γεννιούνται, ξεκινούν να επικοινωνούν. Πολύ νωρίς στην ζωή τους, μαθαίνουν να κατανοούν τι τους λες και να δημιουργούν ήχους από μόνα τους. Ξεκινούν να αναπτύσσουν δεξιότητες στην Ομιλία και στον Λόγο που θα τα βοηθήσει να δημιουργήσουν φιλίες, να μάθουν να διαβάζουν και να επιτύχουν αργότερα στο σχολείο και στην ζωή. Οι δεξιότητες επικοινωνίας κρίνουν την μελλοντική επιτυχία του παιδιού σας.


Ήξερες ότι…….

Κάποια παιδιά χρειάζονται βοήθεια στην απόκτηση φυσιολογικής Ομιλίας και δεξιοτήτων του Λόγου. Χωρίς αυτή την βοήθεια, μπορεί να είναι ένας αγώνας γι’ αυτά να ακούσουν και να μιλήσουν, μια δυσκολία να μάθουν και να διαβάζουν και μια πρόκληση να παίζουν με άλλα παιδιά. Οποιοδήποτε πρόβλημα Ομιλίας ή Λόγου είναι πιθανόν να έχει σημαντική επίπτωση στις κοινωνικές και ακαδημαϊκές δεξιότητες καθώς και στην συμπεριφορά του παιδιού. Όσο πιο νωρίς ανιχνεύονται και θεραπεύονται τα προβλήματα Ομιλίας και Λόγου, τόσο λιγότερο πιθανόν είναι να επιμείνουν ή να χειροτερέψουν. Πρώιμη παρέμβαση στην Ομιλία και στον Λόγο μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να επιτύχουν περισσότερο με την ανάγνωση, τον γραπτό λόγο και τις διαπροσωπικές τους σχέσεις.


Συμβαίνει ότι……

• Τα αγόρια είναι περισσότερο σε κίνδυνο, όσον αφορά τα προβλήματα επικοινωνίας, σε σχέση με τα κορίτσια.
• 10% των παιδιών προσχολικής ηλικίας πιθανόν να είναι σε κίνδυνο για προβλήματα Ομιλίας και Λόγου.
• Η πλειονότητα όλων των φτωχών αναγνωστών έχουν ένα ιστορικό ελλειμμάτων στην Ομιλία, στην προσχολική ηλικία.
• Φτωχό διάβασμα και γράψιμο έχουν ένα αβάστακτο ισόβιο αντίκτυπο – 60% των παιδιών, βάσει των τελευταίων καταγραφών, με δυσκολίες στην ανάπτυξη του λόγου στην ηλικία των 5 ετών παρουσίασαν προβλήματα ανάγνωσης, γραφής, ορθογραφίας και μαθηματικών στην ηλικία των 9 - 11 ετών.
• Εάν δεν δεχτούν βοήθεια, τα παιδιά με προβλήματα επικοινωνίας αντιμετωπίζουν το ρίσκο των δυσκολιών με τις κοινωνικές σχέσεις, μόρφωση και αυτοεκτίμηση.


Διαταραχές Επικοινωνίας

o Εξελικτικές φωνολογικές διαταραχές.
o Εξελικτικές γλωσσικές διαταραχές.
o αρθρωτικές διαταραχές
o Τραυλισμός.
o Διαταραχές φωνής.
o Διαταραχές γραπτού λόγου:
--- Μαθησιακές δυσκολίες (Δυσλεξία).
o Βαρηκοΐα Κώφωση
o Αυτισμός
o Νοητική στέρηση.
o Διαταραχές Κατάποσης
o Σύνδρομα.
o Νευρολογικές παθήσεις.


Παράγοντες που ευθύνονται…..
Αν και συχνά η αιτία είναι άγνωστη, συγκεκριμένοι παράγοντες ενδείκνυται για την παρουσία διαταραχών όπως είναι:
• κληρονομικότητα
• προωρότητα στη γέννα
• ασθένειες, κατά την γέννα
• έλλειμμα ακοής
• επίκτητες βλάβες
• περιβαλλοντική υστέρηση
• μη σωστές «συμπεριφορές»


Πρέπει να ξέρουμε ότι….

Ένα παιδί δεν είναι απλά ένα ρομπότ, που μιμείται οτιδήποτε του λέμε. Παρά μαθαίνει ενεργά τους κανόνες της ομιλίας και λόγου, χτίζοντάς τους βάσει αυτών που ακούει κάθε μέρα. Στην ηλικία των τεσσάρων το παιδί έχει κατακτήσει ένα μεγάλο μέρος των δεξιοτήτων ομιλίας και λόγου. Οποιαδήποτε καθυστέρηση ή απόκλιση συνηγορεί στην άμεση αξιολόγηση και κατ’ επέκταση θεραπευτική παρέμβαση. Η καλά σχεδιασμένη και έγκαιρη παρέμβαση μπορεί να βελτιώσει το αποτέλεσμα και την ποιότητα ζωής των παιδιών που βρίσκονται στην ομάδα υψηλού κινδύνου.


Ο ρόλος του λογοθεραπευτή….

Οι λογοθεραπευτές ασχολούνται με την αναγνώριση των προβλημάτων επικοινωνίας και με την προσφορά βοήθειας στα παιδιά που χρειάζονται για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων. Συχνά είναι οι πρώτοι που αναγνωρίζουν την ρίζα της αιτίας των προβλημάτων μέσω των δυσκολιών των παιδιών με την γλώσσα. Με την βοήθειά τους, τα παιδιά μπορούν να «χτίσουν» τις δεξιότητες που χρειάζονται για να επιτύχουν στο σχολείο και στην ζωή.


Σημεία Εγρήγορσης

Ανησυχία γονέων σχετικά με την Ομιλία και/ή ανάπτυξη του Λόγου.

Οι δεξιότητες Ομιλίας και Λόγου δεν έχουν βελτιωθεί τους τελευταίους έξι μήνες.

Η φωνή φαίνεται ασυνήθιστη(π.χ βραχνή).

Οι ήχοι και/ή λέξεις συχνά επαναλαμβάνονται(π.χ τραυλισμός).

Οι ήχοι μπερδεύονται με άλλους ήχους ή δεν προφέρονται σωστά.

Το παιδί προσπαθεί μάταια, όταν θέλει να μιλήσει(κυρίως μετά την ηλικία των 2 χρόνων).

Το παιχνίδι δείχνει ακατάλληλο(π.χ έλλειψη ενδιαφέροντος σε παιχνίδια ή παίξιμο των παιχνιδιών με ασυνήθιστο τρόπο).

Η κοινωνική αλληλεπίδραση δείχνει ασυνήθιστη(π.χ σπάνια ανταποκρίνεται στο χαμόγελο και στην επαφή με τα μάτια).

Ασυνέπεια ή καμιά αντίδραση στο κάλεσμα του ονόματος του(μετά το πέρασμα των 18 μηνών).

Προβλήματα σίτισης(τροφής) ή κατάποσης παρουσιάζονται.

Παίρνοντας την απόφαση να κάνει λογοθεραπεία το παιδί, μπορεί να αποτελέσει μια δυσχερής, επώδυνη πορεία για πολλούς γονείς. Αν και παίρνοντας αυτή την απόφαση είναι ένα πρώτο βήμα, το έργο σου δεν σταματά σε αυτό το σημείο. Μέχρι τώρα είχες το ερώτημα αν «πρέπει ή δεν πρέπει;» Αποφάσισες ότι η απάντηση είναι «ναι», τώρα τι θα κάνεις;